Toate anulările, din partea clientului și a furnizorului, trebuie efectuate pe Platforma de Rezervare RomâniaMagică sau după primirea aprobării prin intermediul asistenței oferită clienților din partea comunității RomâniaMagică.
În calitate de călător, întotdeauna veți putea să vă anulați rezervarea, iar noi vă vom rambursa banii parțial sau integral. O rezervare confirmată poate fi anulată de către un călător în orice moment până la desfășurarea evenimentului propriu-zis. Banii sunt rambursați integral călătorului chiar și în cazul anulării călătoriei cu 2 zile înainte (48 de ore) ca evenimentul să aibă loc. În acest caz, gazda nu va fi plătită.
În cazul în care călătoria e anulată la mai puțin de 2 zile (48 de ore) de începerea evenimentului, nu este plătiă rambursare către călător, dar gazda va primi în continuare banii. Gazda va fi plătită 100% din suma pe care ar fi trebuit să o primească.
Posibilitățile de anulare legală sunt excluse din acest regulament.
Furnizorul poate anula contractul numai în cazul în care circumstanțele imprevizibile sau inevitabile din exterior fac imposibilă, împiedică sau compromite semnificativ realizarea serviciului. Furnizorul este obligat să informeze clienții participanți cât mai curând posibil și să proceseze anularea prin intermediul serviciului de asistență pentru clienți de pe platforma comunității RomâniaMagică.
În cazul unei anulări din partea gazdei, călătorul va primi o rambursare de 100%. O rezervare confirmată poate fi anulată de gazdă în orice moment până la momentul evenimentului real. În acest caz, călătorul va primi o rambursare de 100%. Într-o asemenea circumstanță, nu se efectuează plăți către gazdă.
Informații de contact
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați, fie prin e-mail: support@romaniamagica.ro sau poștă: str. Metalurgiștilor, nr. 3, Sibiu, România.